perjantai 11. heinäkuuta 2014

Neliömatto

Olin muutaman päivän kipeenä ja jouduin olemaan töistäkin sairaslomalla. Tänään onneks pääsen takasin töihin!

Ja nyt kun on taas uudet voimat blogata, niih näytänpä teille maton, jonka tein jonkun aikaa sitten.


Ohje: Oman pipon ytimestä
Koukku: nro 10
Lanka: 1800g trikookudetta


Matto on siis ihan ite sovellettu. Virkkasin vaan silmukoiden takareunaan kiinteitä silmukoita ja vóila!




Kyllä tuo vähän tuolta reunoista laineilee, mut se johtuu varmaan siitä, että tuo trikookuteen paksuus vaihteli välillä. Mut ihan mukava matto tuli!

6 kommenttia:

  1. Ihana matto :) ja hauska sattuma, että täälläkin tehdään tollasta kohoraitaa, mitä sun matossa on :)

    VastaaPoista
  2. Erittäin hyvä matto. Mie olen haaveillut , että joskus ku osaan virkata virkkaan mein jokaisen räsymaton reunaan pitsit mini ontelokuteesta. .

    VastaaPoista
  3. Hauska :) Mä oon kanssa ajatellut joskus kokeilevani tuollaista neliön tai suorakaiteen muotoista mattoa, mutta pyöreitä olen saanut vain aikaiseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ja jooh, itelleni iski kans kyllästymine pyöreisiin, jote päätin sit tehä välil neliön :D

      Poista

♥ Kommentit saavat hymyn huulille :)
♥ Minulla on kommenttien valvonta päällä, eli älä ihmettele jos lähettämäsi kommentti "häviää" eikä heti näy. Hyväksyn kommentit ensin, jotta yksikään niistä ei jäisi lukematta.
♥ Kiitos kommentistasi!